12 Mart 2013 Salı

Lana Del Rey - Summertime Sadness Çeviri


Kiss me hard before you go / Gitmeden önce beni iyice öp
Summertime sadness / Yaz hüznü
I just wanted you to know that baby you're the best / Sadece en iyi olduğunu bilmeni istedim bebeğim

I got my red dress on tonight / Bu gece kırmızı elbisemi giydim
Dancing in the dark in the pale moonlight / Karanlıkta, solgun ay ışığında dans ederken
Got my hair up real big beauty queen style / Saçlarımı büyük bir güzellik kraliçesi gibi topladım
High heels off, I'm feeling alive / Yüksek topuklar çıkarıldı, canlı hissediyorum

Oh, my God, I feel it in the air / Tanrım, onu havada hissediyorum
Telephone wires above all sizzling like your snare / Yukarıdaki telefon telleri, tuzağın gibi cızırtılı
Honey I'm on fire, I feel it everywhere / Tatlım yanıyorum, onu her yerde hissediyorum
Nothing scares me anymore / Artık hiçbir şey beni korkutmuyor

Kiss me hard before you go / Gitmeden önce beni iyice öp
Summertime sadness / Yaz hüznü
I just wanted you to know that baby you're the best / Sadece en iyi olduğunu bilmeni istedim bebeğim

I've got that summertime, summertime sadness Hüzünlüyüm, yaz hüznü
S-s-summertime, summertime sadness / Ya-ya- yaz, yaz hüznü
Got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü

I'm feelin' electric tonight / Bu gece gergin hissediyorum
Cruising down the coast goin' by 99 / Sahil boyunca 99 ile dolaşıyorum
Got my bad baby by my heavenly side / İyi yanlarımdan kötü yanımı kaptın bebeğim
I know if I go, I'll die happy tonight / Biliyorum bu gece gidersem mutlu öleceğim

Oh, my God, I feel it in the air / Oh, Tanrım, onu havada hissediyorum
Telephone wires above all sizzlin' like your stare / Yukarıdaki telefon telleri, tuzağın gibi cızırtılı
Honey I'm on fire I feel it everywhere / Tatlım yanıyorum, her yerde hissediyorum
Nothing scares me anymore / Artık hiçbir şey beni korkutmuyor

Kiss me hard before you go / Gitmeden önce beni iyice öp
Summertime sadness / Yaz hüznü
I just wanted you to know that baby you're the best / Sadece en iyi olduğunu bilmeni istedim bebeğim

I've got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü
S-s-summertime, summertime sadness / Ya-ya- yaz, yaz hüznü
Got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü

I think I'll miss you forever / Sanırım seni daima özleyeceğim
Like the stars miss the sun in the morning sky / Gökyüzündeki yıldızların Güneş'i özlediği gibi
Late is better than never / Geç olması hiç olmamasından iyidir
Even if you're gone I'm gonna drive, drive / Gidersen bile süreceğim, süreceğim

I've got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü
S-s-summertime, summertime sadness / Ya-ya- yaz, yaz hüznü
Got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü

Kiss me hard before you go / Gitmeden önce beni iyice öp
Summertime sadness / Yaz hüznü
I just wanted you to know that baby you're the best / Sadece en iyi olduğunu bilmeni istedim bebeğim

I've got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü
S-s-summertime, summertime sadness / Ya-ya- yaz, yaz hüznü
Got that summertime, summertime sadness / Hüzünlüyüm, yaz hüznü




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder